| Додаток 1
6 клас
Тема уроку: Архітектура, мистецтво, театр, спорт у Давній Греції
Мета: роздивитися розвиток архітектури, мистецтва, театру, спорту у Давній Греції у зв’язку з їх впливом на сучасність; розвивати навички самостійної роботи з додатковими джерелами інформації, вміння порівнювати, узагальнювати, аналізувати; виховувати естетичні почуття, повагу до величного доробку давньогрецької цивілізації.
Тип уроку: семінарське заняття
Обладнання: підручник Шалагінових, карта, електронне табло, слайдова презентація «Архітектура, мистецтво, театр, спорт у Давній Греції»
ХІД УРОКУ
І. Організація класу
ІІ. Актуалізація опорних знань
- Які у Давній Греції було два величних поліси?
- У чому були їх відмінності?
- У чому складалися особливості Афін?
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Учитель: Антична цивілізація є фундаментом сучасної цивілізації. Багато які надбання стародавніх народів ми використовуємо у сучасному житті. Це стосується сфер культури, науки, політики, права, військової справи, спорту. Дуже багато нам у культурній спадщині залишила Давня Греція, деякі галузі прямо корінням уходять у античну давнину. Греція є батьківщиною архітектури, скульптури, театру, Олімпійських ігор… Жодна людина не може назвати себе освіченою та культурною, якщо вона незнайома з величним доробком грецької культури. Тож ми сьогодні познайомимся з надбаннями грецької культури у царині архітектури, мистецтва, театру, спорту, з’ясуємо їх вплив на сучасність.
Клас отримує проблемне завдання: у повідомленнях щодо галузей грецької культури виділяти їх зв'язок і вплив на сучасність, записувати висновки у зошит, при обговоренні називати їх.
IV. Сприйняття та усвідомлення навчального матеріалу
- Архітектура Давньої Греції:
- Повідомлення учня; слайдова презентація
- Питання доповідачу, його відповіді
- Обговорення впливу на сучасність
- Мистецтво Давньої Греції:
- Повідомлення учня; слайдова презентація
- Питання доповідачу, його відповіді
- Обговорення впливу на сучасність
- Давньогрецький театр:
- Повідомлення учня; слайдова презентація
- Питання доповідачу, його відповіді
- Обговорення впливу на сучасність
- Олімпійські ігри:
- Повідомлення учня; слайдова презентація
- Питання доповідачу, його відповіді
- Обговорення впливу на сучасність
V.Закріплення вивченого на уроці
Пригадаймо значення нових слів та понять, з якими ми познайомилися на уроці:
- Колонни – дорічні, іонічні, коринфські; каріатиди, атланти, портик, орхестра, скене, амфітеатр, трагедія, комедія.
- Які імена грецьких скульпторів та їх творіння вам запам’яталися?
- Назвіть імена найвідоміших давньогрецьких драматургів.
- Де, з якою періодичністю, на честь кого проводилися Олімпійські ігри?
VІ. Домашне завдання: опрацювати параграф 36; скласти кросворд «Грецька культура»
VІ. Додаток: слайдова презентація «Архітектура, мистецтво, театр, спорт у Давній Греції» (додається у електронному вигляді на диску)
Додаток № 2
Тематика учнівських дослідницьких робіт, представлених на конкурс Малої Академії Наук:
2011рік:
- Феномен участі жінок у Великій вітчизняній війні. Струкальова Ганна, 9 клас.
2012 рік:
- Політична та військова діяльність Джорджа Вашингтона. Мітіна Яна, 9 клас – ІІ місце міського етапу.
- Внутрішня політика гетьмана Івана Мазепи. Чуднова Юлія, 9 клас.
- Роль Марії-Антуанетти у політиці Франції 1774 – 1793 років. Літовченко Аліна, 9 клас.
- рік:
- Зовнішня політика Октавіана Августа. Мітіна Яна, 10 клас – ІІІ місце міського етапу.
- Зовнішня політика Петра Дорошенка. Чуднова Юлія, 10 клас.
- Японське економічне диво. Літовченко Аліна, 10 клас.
- Політико-релігійні ідеї вождів Реформації. Кусса Регіна, 10 клас.
- рік:
- Атлантичний вал в історії Другої світової війни. Міхеєнко Валерій, 11 клас.
- Політика «нових рубежів» Джона Фітцджеральда Кеннеді. Чуднова Юлія, 11 клас.
- рік:
Готується до конкурсу: Становлення інституту президентської влади у незалежній Україні. Савченко Олексій, 9 клас.
Зустріч з українськими військовими
Відвідування військової частини
Випускники 2012 року
Мій 9-Б клас 2015 рік
| |